دولت عشق
دولت عشق
سیاسی-اقتصادی -اجتماعی

رعايت اخلاق به شيوه مخالفان دولت!

 

چون دولت تا حالا از هيچ سايت و روزنامه‌اي شكايت نكرده و كسي هم اين سايت‌ها رو فيلتر نمي‌كنه!، و چون دولت اصلاً تو اين دو سال هيچ محلي به اين افراد نذاشته و كار خودشوميكنه، «جمعيت اخلاقمداران فحاش» طي بيانيه‌اي اعلام كرد: تا اطلاع ثانوي (اعلام نتايج دور دوم انتخابات مجلس) از هرگونه حركت غيرمنصفانه و توهين‌آميز عليه دولت خودداري كنيد!. ضمناً به علت بي‌خاصيت شدن واژه جريان انحرافي و نداشتن هيچ سند و مدركي در مورد مطالب گفته شده در 2 سال اخير و حفظ آبروي ما، تا پيدا شدن واژه جديد جهت حمله به دولت سعي كنيد اخلاقي شويد!. از آنجايي كه تحمل اين امر براي دوستان بسيار سخت و طاقت فرسا مي باشد، پيشاپيش از همه عزيزاني كه در اين مدت دچار ناراحتي‌هاي روحي ناشي از عدم افشاگري و فحش دادن شده‌اند، صميمانه عذرخواهي مي‌كنيم!.
و خواهشاً موارد زير را در حمله به دولت بشدت رعايت كنيد:
1- رئيس‌جمهور در ظاهر دومين مقام اجرايي كشور و رئيس قوه مجريه است!. هيچ محدوديت قانوني جهت توهين به وي وجود ندارد!
2- در حوادث و اتفاقات به هيچ وجه دنبال مقصر اصلي! نباشيد. حتي اگر خودتان در مسائل ناچيزي! مانند فساد بزرگ مالی دست داريد، سريعاً انگشت اتهام را به سمت اطرافيان دولت نشانه بگيريد. طبق محاسبات دقيق مهندسان عمران، ديواري كوتاهتر از ديوار اطرافيان دولت وجود ندارد!.
3- تاكنون سابقه نداشته كه يك سايت يا روزنامه را به علت توهين به رئيس‌جمهور مورد بازخواست قرار دهند! و اين يك امتياز بزرگ براي ما مي‌باشد!.
4- از آنجايي كه مردم به اندازه ما شعور سياسي و... ندارند، از ارائه هرگونه سند و مدرك درخصوص مطالبي كه دراين 2 سال بيان نموده‌ايد، خودداري كنيد!.
5- در حال حاضر به علت نداشتن استراتژي خاصي جهت حمله به دولت و احمدي‌نژاد، از تاكتيك قديمي دوستي خاله خرسه استفاده كنيد!. يادتان باشد ما هم خدا را مي‌خواهيم و هم خرما را!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





cache01last1395026675